Hjärtana

Ibland stannar jag upp och kollar igenom mina sociala medier. Oftast blir jag jätteglad att se vilken otroligt kul, spännande och rolig person jag är. Jag är glad att känna den här fantastiska människan. Frida Sandman. Vi har mycket gemensamt.

Den senaste tiden har jag allt färre publiceringar av anekdoter från mitt familjeliv. Både vad gäller bilder, men också vad gäller små vardagsberättelser, kommentarer och liknande. Det är för att jag har valt att låta mina barn få vara sig själva. För den de vill. Och de vill visa sina jag i verkligheten, inte via sociala medier. Trist för världen att de inte får se vilka underbara ungar jag har begåvats med. Men för barnen är det faktiskt enbart bra.

Använder min omslagsbild från facebook som inläggsbild här. De där godkända fotona blir också färre ju äldre Lina blir. Såklart, det hör till. Så passa på att njuta av synen av två härliga barn i blåbärsriset en höstdag 2015.

Kommentera

