Moodboard

Om någon hängt med i inredningstrenderna så vet man vad en mood board är, även om man kanske inte hört just den benämningen förut. Jag vill kalla det inspiration. Personligen ser jag en bild för ögonen när jag föreställer mig hur något ska se ut, men för att kunna förklara för andra är en fysisk bild att föredra.

Den här gången gäller inspirationen vårt nya kök, som vi får tillgång till om ungefär två veckor. Gissa vem som längtar?!

Inspiration för köket

Inspiration för köket

Ingredienser

Stolar Norrnäs, IKEA
Mörkt träfärgat bord
Taklampor Charm, röda
Fönsterlampor Charm, vita
Roll up-gardin Jotex Romb rand.
Vita väggar
Fondvägg Sandbergs tapetkollektion ‘Arthur’
Trägolv
Trasmatta

Och glöm för allt i världen inte konsten! På bilden en tavla jag nyss målat. Den kommer att passa perfekt!

Kommentera

