Uppföljning

För er som läst tidigare inlägg har jag avslöjat att jag fastnat rätt ordentligt i minivärldsträsket. För närvarande har jag fyra olika minivärldar igång. Spelen går ut på att utveckla små samhällen med olika funktioner, avla fram olika varelser och få dem att öka i kraft. Idag tänker jag visa er en av mina drakar.

Min sötaste drake heter Astrid. Hon påminner en hel del om en papegoja. Eller ja, om två papegojor, hon är ju trots allt tvehövdad. När man flygtränar henne märks hur lättmanövrerad hon är, och hon gillar att fånga stjärnorna.

Spelet heter Dragon Skies, och rekommenderas för dig som gillar spel i Sims-anda, och dessutom vill prestera lite (genom träningar och tävlingar).

Kommentera

