Imorgon …

Imorgon börjar jag något spännande. Jag har efter höstens ”försök” att gå ner i vikt lyckats med det motsatta. Lite väl lyckat dessutom. Så nu börjar jag vara desperat, men står fortfarande utan motivation.

Plötsligt fick jag nys om en ny träningsform, där man andas på ett speciellt sätt och spänner och slappnar av i musklerna. Av det ska man tydligen tappa minst tio centimeter i omkrets redan efter tio pass (två veckor)! Träningsformen heter Bodyflex.

Gissa om jag är förväntansfull?! Lovar att återkomma i frågan, och funkar det på mig, funkar det på alla. I så fall rekommenderar jag det. På återseende!

Kommentera

