Till din tjänst

Som den tipsare jag är vill jag slå ett slag för följ-funktionen på bloggen. Jag har lagt till ett widgetfält under vart och ett av mina inlägg, där kan du klicka på knappen följ. Fyll sedan i din mailadress och så får du alla mina inlägg direkt i inkorgen på din mail. Varsågod!

följ linas blogg

Vill också passa på att visa Linas blogg, hon skriver inte så ofta men tycker det är kul om de hon känner kikar in och lämnar en kommentar lite då och då. Så är du nyfiken att läsa hennes blogg hittar du den bredvid min följ-funktion.

Kommentera

