Äntligen!

Lucia har passerat, och det är en otroligt nöjd mamma som summerar dagen som följer;

Morgon på förskolan, liten lycklig stjärngosse sjöng och satt i frökens knä. Jättenöjd att få fika saffransbullar med bästa kompisarna efteråt. Stolta föräldrar, mysbelysning. NU fattar jag det roligaste med äran att ha fått en son. En ministjärngosse borde vara en given detalj i varje familj!

Kvällen spenderades på EFS i byn. Lina var tomte i år, helnöjd med valet. Den här gågen var jag nära att spricka av stolthet. Min lillflicka har blivit så stor att hon kan spela piano! Och hur fint de sjöng, alla skolbarn. Helt fantastiskt. Jag är så glad att Lina får gå i vår byaskola i Vistträsk, med kunnig och trevlig personal. Det är otroligt tryggt för mig som förälder. Och för Lina också såklart.

lina-o-matti

Vi passade på att fota tomtenissarna också.

Kommentera

