Nyheter, nyheter

Jepp. Mer stilrent och lugnt, kallare färger som matchar säsongen. Jag är nöjd. Nu måste jag bara bli mer noggrann när jag skriver och se till att alltid ha med en eller flera bilder. Fast jag är redan rätt bra på det.

En snabb överblick har fått mig att se att jag ofta refererar till Nyheter och/eller shopping. Något hände med den nöjda och tillbakalutade Frida. Inte för att det gör så mycket, jag shoppar ju knappast ihjäl mig, jag önskar mest.

På tal om att önska så har jag för första gången på många år börjat längta till Julen. Jag planerar redan adventsmorgnarna och hur de ska avnjutas – tillsammans – vid köksbordet med tända ljus och kanske lite grann av berättelsen om Jesu födelse? Vore första gången i så fall. Tur att det aldrig är för sent.

Kommentera

