Lite nytt

Det var dags för lite nytt utseende kände jag. Så nu finns det varmt trä och lite ny layout på bloggen. Som du ser. Det var troligen det första du såg. Ungarna behåller jag såklart högst upp, ska försöka få till någon snygg sidhuvudsbild men får se om jag ids/får tid. Just nu är det lite mycket med andra saker.

Höstvädret har varit fantastiskt idag, typiskt att man jobbat då, men jag smet ut till lunchen. Jag drömmer om att plocka lingon i stora hinkar men inser att jag nog inte hinner. Fast det vore kul.

Återkommer med lite roligare inlägg framöver. Tills dess, ha det bra!

Kommentera

