Full fart framåt!

Jag har haft en hektisk vecka. Inledde med att (som nämnts tidigare) krascha telefonen och lämna in den på rep. Dagen efter bet jag sönder en tand som jag blev tvungen att laga, och så har jag hunnit besöka Älvsby kyrka inför en väns bröllop.

När jag ändå hade andan igång så började jag med underarbetet i vardagsrummet. Spackel och slippapper är numera mina bästa vänner, det var inte så svårt som jag trodde först. Tio effektiva timmar tog det, men nu är vardagsrummet tapetserat och soffan kraftigt förminskad. Från att ha varit en hörnsoffa blev den en lite mer behändig trea.

Lördag hade jag äran att få närvara vid Tomas och Carros bröllop. Det var otroligt fint. Jag lovar att jag grät i kyrkan, fulgråt redan vid första sången. Man brukar ju alltid säga att brudparet är vackert, men här var de av någon orsak extra vackra? Jag är så tacksam att jag fick komma.

Söndag som egentligen är vilodag slängde jag ihop en kaninbur till Lina. Med bodel, hyllor och allt. Det var nämligen svårt att hitta en bur som jag ville ha.

Kortfattat har jag haft tusen och en saker att göra, och ännu finns en drös kvar. Återkommer med bilder av mina projekt framöver.

One thought on “Full fart framåt!

Kommentera

