Poppis

33 sökningar på google relaterade till Mickelspelet, eller Rävspelet som det också kallas. Det är sökordet i topp när det gäller att hitta till min blogg. Många hittar alltså hit tack vare mitt inlägg där jag på ett strukturerat sätt försökt dela med mig av de spelregler som så lätt kommer bort när man ska sällskapa vid bordet.

Rävspel

Ett så här gulligt rävspel kan du köpa för ynka 99 kronor hos Stintans skafferi. Klicka på bilden så kommer du direkt dit.

Det här är det roligaste med all statistik. Att få kunskap i hur folk hittar en och vad de intresserar sig av. Med mina spretiga inlägg lockas nog alla möjliga läsare. Nu är det dags att pyssla lite, så på återseende!

Kommentera

