Idag är det spännande!

Efter lunch ska jag på ett möte tillsammans med en god vän. Vi ska träffa två andra vänner i syfte att se om vi kanske hittar någon typ av affärsmässigt samarbete. Jag håller tummarna då det ju kan vara början på något. Jag lovar att visa om det blir av.

Det andra jag väntar på har jag inte fått besked om ännu. Så vad göra, annat än att fortsätta vänta? Lovar att meddela så snart jag vet mer om det här också.

Nu blev ni nyfikna va? Bra. Då väntar vi tillsammans!

Kommentera

