Sugen på allergivänligt sällskap?

Igår kväll idkade jag julpyssel. Inte julkreationer i vanlig traditionell stil, men en för mig ny bekantskap hittades och lärdes kännas. Jag blev vän med min tovningsnål. Nålfiltning är en enkel och kul hobby. Nog om detta, ville egentligen bara visa hur söta små saker man kan hitta på med lite kardad och färgad ull. Naturmaterial är det bästa.


En liten domherre eller två som inte behöver varken hampfrö eller annan omvårdnad kanske passar in i just ditt hem? Hos mig har de genast hittat en given plats. Nu saknas bara näbbar och ögon innan de kan koppla av och känna sig som hemma.

Nu ska jag koppla av och känna mig som hemma.

Kommentera

